вторник, 17 февруари 2015 г.

За новите неща по пътя на промяната

От работата и общуването ми с децата през последните 6 години имах възможност да се убедя, че животът е една непрестанна промяна и децата това вътрешно го знаят и го живеят, но на мен лично като възрастен темата за промените ми е много трудна и лесно не се давам:), но благодарение на моите малки Учители и на самия Живот започнах лека-полека да се попречупвам и да се доверявам сякаш малко повечко на вятъра на промяната въпреки (или може би и благодарение на) многото безсънни нощи, събудени страхове и преболедувани емоции. А този вятър някакаси през последните месеци доста ме завъртя и ето че отново съм на пътя на промяната...
И от месец март в партнъорство с Галина Уайнър започвам да организирам и провеждам седмични Монтесори полудневни занимания "Добро утро Монтесори" в "Монтесори Академия" с адрес: гр.София, ул.Карлово No.8, бл.6. Заниманията по тази програма ще са за деца на възраст между 2,5г. и 6г ще се провеждат в малка група до 10 деца от понеделник до петък от 8,30ч. до 12,30ч.
При интерес и за повече информация и записване пишете ми на: mirosiv@gmail.com или звъннете на 0889 310 534.

Няма коментари:

Публикуване на коментар