вторник, 28 юни 2016 г.

Какъв ден беше 19.06?

Тази година и ние с децата решихме да се включим в отбелязването на Международния ден на бащата - 19 юни.
Ето какъв беше този ден през погледа на децата от нашата занималня:

и детските неподправени отговори на въпроса "Защо обичам тате?":
- защото и той ме обича и защото ми купува неща и много искам да ми купи сладко нещо
- защото поправя нещата
- защото има бебе
- защото ми прави подаръци

- просто го обичам
- защото прави добри неща, помага ми
- защото играем игри (криенцица, гоненица)


А какъв беше този ден през погледа на една майка споделяме по-долу:
"Всепризнат факт е, че майките са изключителни важни за малките човеци. Това е отразено в песни, стихотворения, приказки. А в България едва ли има някой, който да няма снимка от детската градина с друга дата и с къде истинска къде малко напъната усмивка на фон с флористични елементи и надпис „Честит празник мамо“. Но само майките ли са толкова важни, само те ли заслужават признание и празник?
Да се върнем на 19.06. Голямата ни дъщеря, която посещава занималнята към Фондация „Детство под дъгата“ от самото й създаване, се събуди и скоро след това започна да пее. Тя винаги е обичала песни и музика, но от скоро започна и да пее – и то хубаво и с пълен глас. Този път обаче някак беше тихо, но с усмивка към нас двамата сбаща й: „Thank you for the things you do..” – Поинтересувах се дали в занималнята е научили такава песен. Стана ми хубаво, ех рекох си, ето трудно е, но явно на занималнята са говорили колко се уморяват майките… Малко странно все пак, 8ми март мина отдавна. Но песента продължи: I love you daddy, yes I do”. И тогава всъщност разбрахме, че на 19.06. се чества Денят на бащата. Съпругът ми получи и специално изработен в занималнята подарък и поздрав-клип, на който всички деца пеят за поздрав на бащите си и отговарят на въпроса: защо обичам татко?. Съпругът ми се просълзи, а аз си дадох сметка колко важно, хубаво и необходимо е да има ден на бащата - на обичащите, много работещите, но въпреки това участващите в семейните дела с всичко каквото могат бащи, въпреки умората, стреса, отговорностите. Дъщерите ми и аз, какво и всички деца в нашата занималня сме много щастливи да имаме такива страхотни татковци в семействата си. Много благодарим на тях, както и на Мира и Ива за това, че ни помогнаха да си помислим за всичко това в един специален ден.
Честит деветнайсети юни, мили татковци!
Останете здрави и ви благодарим за всичко!" 
* Статията беше предоставена за блога ни от майка на дете от нашата занималня с молба да я публикуваме.

Мили татковци, бъдете здрави и все така искрено обичани:)!

1 коментар: