сряда, 16 март 2016 г.

Една година с "Добро утро Монтесори"

Ето че се изтърколи една година откакто полудневната занималня "Добро утро Монтесори" започна работа.  Неусетно мина тя може би само за децата, които, като гледам снимките от предишната ми публикация, са вече пораснали момчета и момичета.  За нас, големите, годината беше наситена с интензивна и удовлетворяваща работа, която изпълваше дните, а на някои от нас и нощите, и свободното време, но както всичко свързано с децата, си струваше.

Започнахме работа в занималнят преди година с Ива и Диди, а по-късно към нас се присъедини и Деси и така "Детство под дъгата" вече съм не само аз, а цял екип от хора.  Отскоро с подготовка и управление на проекти ни помага една от майките, Таня.  А друга майка, Станимира, с идеи за организационно развитие.

През изминалата година станаха все повече индивидуалните ми консултации и срещи с деца със специални образователни потребности или емоционално поведенчески проблеми.  Това е работa, която е много удовлетворяваща за мен и се надявам все повече да я развивам за в бъдеще.

Надявам се скоро да се появя в това пространство с повече информация и снимки за дните ни в занималнята.

Няма коментари:

Публикуване на коментар